Den röda cirkeln

söndag, januari 07, 2007

Varför en deckarblogg?

Varför en deckarblogg?

Det undrar kanske både ni och jag. Jag hoppas att den ska fylla en funktion - att vara en mötesplats för alla slags deckare - och för de som tycker om just deckare. Jag kommer skriva om det jag tycker är intressant och det kan medföra att det kan bli en väldig spretig blandning, i högsta grad personligt utvalt. Och jag kommer att göra det för att det är roligt. Så får vi se vad det blir av det hela. Den är fortfarande under uppbyggnad så kom gärna med tips på det du tycker ska finnas med!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Deckarblogg?
Jag kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mej att du är intresserade av "deckare". Möjligen Sherlock Holmes, fast där tvivlar jag också. Ska bli intressant att följa denna blogg och se om jag misstagit mej, men det tror jag inte!

10:03 em  
Blogger Sara said...

Ja vi får väl se ;) och som sagt - den kommer ha ett högt personligt urval...

10:05 em  
Blogger Linda said...

I like!

6:34 fm  
Blogger Sara said...

Bra Linda :)

9:48 fm  
Blogger Fröken Nina said...

Kul kul! Du hamnar på mina favoriter!

1:34 em  
Anonymous Anonym said...

Det finns en deckarblogg faktiskt.
Den heter kort och gott
deckarbloggen.blogg.se

8:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home